söndag 22 juni 2008

Flyttstädning pågår


Har nu flyttstädat i cirka en timma och har redan gått in i väggen. Det här ser inte bra ut.
Känner mig lite som Sverige där flytten och städningen är Ryssland. Kanske inte så att jag dras med några skador (bortsett från att jag sparkade i lilltån häromdagen) men mer att jag liksom är inte är match-tränad. Visst, jag har flyttat några gånger i mitt liv men det var ett tag sedan nu.
Framförallt är det så att man glömmer av hur jobbigt det är och hur lång tid det faktiskt tar. Så även om jag vetat om att jag ska flytta i drygt två månader, har jag börjat först en vecka innan, tidsoptimist som man är.
Jaja, det lär väl visa sig hur det går.

Tillbaka till kopparna som ska slås in i tidningspapper...
note to myself: ta MÅNGA Metros i morgon.

Inga kommentarer: